reklama

Špinavé ruky dostávajú čisté peniaze

Nóri sú múdri ľudia. Stačí sa pozrieť, ako efektívne spravujú svoj štát. A majú aj múdre príslovia: Špinavé ruky dostávajú čisté peniaze - hovorí jedno z nich. A práve toto príslovie mi zišlo na um, keď som si pozrela tlačovú konferenciu Mikuláša Dzurindu. Rozprával krásne. SDKÚ - DS vraj vždy zužovala priestor pre korupciu. Nikto údajne neprichádzal s takými razantnými návrhmi, ktoré podporujú transparentnosť, ako jeho ministerka spravodlivosti Lucia Žitňanská.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

SDKÚ - DS je podľa Dzurindu vďačným terčom, pretože najdlhšie niesla zodpovednosť.

„Ak sa nájde premiér, ktorý osem rokov vykonával funkciu predsedu vlády a má také čisté ruky, ako mám ja, tak mu pôjdem ruku podať," porozprával Dzurinda. Keď som si to vypočula, nevedela som, či sa mám smiať a či plakať alebo odporučiť nášmu dvojnásobnému expremiérovi služby psychoterapeuta. Azda nevie pravá ruka Mikuláša Dzurindu, čo robí ľavá ruka Mikuláša Dzurindu?

Na návrh Lucie Žitňanskej sa zmluvy štátnych inštitúcií s dodávateľskými firmami musia zverejňovať na internete. Účinnosť nadobúdajú až po zverejnení. Rozumné opatrenie. Čo však ostatné zmluvy za posledných dvadsať rokov, tie už nie sú zaujímavé? Mnohí ľudia sa už zmierili s tým, že slovenskí politici klamú a kradnú. Tým ich však iba povzbudzujú, aby klamali a kradli ďalej. Kým u nás bude platiť staré známe „kto nekradne, okráda vlastnú rodinu", nič sa v tejto krajine nezmení. Zobuďme sa konečne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V jednom s Mikulášom Dzurindom súhlasím - potrebujeme zdravé verejné financie. To znamená, že pôjdu tam, kam patria: do zdravotníctva, školstva, kultúry, nie do súkromných vreciek.

Zatiaľ mám pocit, že sa nám naši politici dokážu pozerať do očí už iba vtedy, keď klamú.

Monika Albertiová

Monika Albertiová

Bloger 
  • Počet článkov:  92
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som človek a to je moja politika.Nezávislá.Občianka SR a Európskej únie. Politologička,Knihovníčka,Metodička, Blogerka.Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB Banská Bystrica

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu